GRY

poniedziałek, 17 marca 2014

tak tam. XD

                                                                 Ohayou Ptyśki!


                     W dzisiejszej noci chciałabym zaprezentować wam nietypowe buciki, creepersy.



     Moi rówieśnicy kiedy przyszłam w nich do szkoły ich pierwsza reakcja to była......................... 




                              No cóż, i tak sie w nich dobrze czuję! to chyba najlepiej,prawda?
                   W tym tygodniu jade z mamą na zakupy, wyczuwam szał.. na pewno kupie pocky.
               Taktak, okazało sie ze u mnie w sklepie są pocky, tyle na nie buszowałam a odkryłam je tak 
           bliziutko! kto cieszy sie ze mną? jak kupie jakiekolwiek to wstawie zdjątka! i pewno kupie tez 
   sobie coś innego, stworze mój pierwszy look i wstawie wam, do oceniania.Na technice o mało nie zemdlałam, dostałam 4 jedynki= za jeden brak pracy, i gdzie tu sprawiedliwość? jutro dzień otwarty uhgr = jak zwykle pewno mama sie obrazi i nie pojedziemy na zakupy, choc wie o moich jedynkach..
 image
                 Polski zleciał szybciutko, na jutro nauczyć sie mitu nasz przyjaciel Prometeusz.
     Do jutra kochani! 

              Zdjątka creepersów;




                                 
                                                   Sayoo! image
         
            

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz