GRY

niedziela, 9 marca 2014

nudno .

image Konnichiwa, misie. Dziś miałam grill.. ale nistety nie było fajnie ;A; goście sie rozeszli bo grill nie grillował.. wiec mama usmażyła na patelni i tyle. A ogólnie dzisiaj przód creepersa mi sie zdarł image. pobieram teraz simsy, bede je zabijac.. mhmm. image kocham to.. ogólnie nie wiem dlaczego ale mam z tego wieeeelką frajde .3. image A kiedy simowie giną to sie ciesze i tam wszystko jest możliwe! nawet fajnie. image pod wieczór randka z niemieckim.hmmimage
dlaczego ja? image ale niestety każdy musi to przejść... wczoraj był dzień kobiet.. hmm. dostałam róże ale od tatka... image tak, teraz przeglądam FB, ale spiewalam sobie na ising. :) świetnie , prawda? i tak tego nie wrzuciłam |image jeszcze zachorowałam :c imageimage .. chciałabym piątek, wiem nie doceniam weekendu.. image na parapecie urosły moje kwiatuszki ^ ^ image jeeej, pieknie pachną. na niemiecki musze napisac liczby od - i zegar. hhmm. tydzień temu zgubił mi sie kotek.. image malutki, szkoda ze go nie ma. :A; nie ma kto pocieszyć.. image 






 do następnej noci. <3 imageimage

 



                           

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz