GRY

niedziela, 9 marca 2014

Fakty o mnie! ~


         image

1. Daria . :3

2 mam 11 lat. *u*

image
3 Uwielbiam jeść! <3

image
4 Mam 2 psy.


image
5 Mam rodzeństwo. *siostre i brata*
image
6 Interesuje sie Japonią i Azją. ^^

image
7 Uwielbiam styl Pastel Goth,Fairy Kei, Sweet Lolita.


image
8 Lubie sie wygłupiać! ;>

image
9 Mam creepersy.

image
10 Jestem wrażliwa.

image
11. Mam ASK'A :3

12. mój kolor włosów: ciemny blond. >3<


13. Mój ulubiony zespół Linkin Park . ;3;



14. należe do : muffinków, chińskich pierożków. <3


image
15. Zawsze oglądam z moim braciszkiem Hello Kitty. ♥♥♥

image
16 Kocham śpiewać. ;3; ♥

image
17 Moim znakiem zodiaku jest skorpion. .3.


18. Kocham Pocky!


image 19 Uwielbiam gotować.

20. kocham czekolade. ♥♥

21. Nie zasne bez TV.
image
22. Boje sie ciemności.

23. Teraz jem czekoladke.
image
24. Lubie robić zdjęcia. :3
image
25.chciałabym mieć pingwina! XD
image
26.Zawsze rumienie sie przy kamerkowaniu z Błażejem
 image
27 Jego ask :3
image
28. Zawsze przed lustrem udaje np. Kopciuszka.
image
29. Lubie pandy.
image
30. Lubie banany ^^ .

31. kocham ciepłe mleko.
image
32. oglądam Sailor Moon. :3

33.w lato lubie sie wsipać na drzewo z czereśniami i je ciamkam. XD

34. UWIELBIAM RODZINE HELLO KITTY! <3

35. Lubie królisie. :3
image
36.Tak wyglądam rano przed szkołą :
image
37. Kocham pokemony. ;3;






38 Kocham herbatę.
image
39. kocham lalki pullip, dollfie. sama na taką zbieram ^^ *,*


 40. To chyba na tyle :) 



                                        
           image




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz